Kryssning!

  
I fredags åkte vi på påsk kryssning till Mariehamn med Viking cinderella. Vi åkte buss till och från stockholm och lunch stoppet blev här i Gävlebro. Vi åt våra goda smörgåsar vi hade tagit med oss. Det är alltid mysigt att fika ute när man är på resande fot tycker jag.


På utresan hann jag inte fota så mycket innan mörkret gav sig till känna. Här är precis när vi har lämnat hamnen. Åhh va mycket fina hus det finns i stockholms skärgård!


Jag gillar drinkar med mycket färg. Den här var supergod! Det bästa med den var det man fick en lyspinne också:).......


......som gick att ha som arband:)


Den här var inte lika god men den hade häftig färg:)


Det blev ytterligare en med mycket färg:)


Stockholms skärgård!






 
Vi hade jättefint väder hela resan! Det var härligt att stå ute på däck och titta på alla vackra hus och öar som passerades.

Vi har haft en bra resa. Vi har ätit god mat . Det var en stor buffè med kall och varm mat och efterrätter. Dom hade jättegoda små munkar. Jag har aldrig sett så små förut. VI har även shoppat och haft det väldigt trevligt.

Kram


Anonym

Härliga bilder på drinkanra:) Slurp!

Ja, det är verkligen mysigt att kika på det fina skärgårdslanskapet!

2009-04-12 / 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback