Jag glömde


Solen har strålat hela dagen så det var en härlig promenad jag tog hem från jobbet idag.
När vi hade ätit middag åkte vi ut till Bauhaus för att köpa en skruv till min cykel som har lossnat. Men dom hade inte just den modellen. När vi var klara där åkte vi ut till min syster och lämnade tillbaka x-boxen vi lånat av min systerson, Tack för lånet! Syrrans sambo hade precis en sån där skruv som jag behövde till cykleln som jag fick ta=) Tack så mycket!
Annars ikväll har vi städat och lite sånt. Det är skönt när det är rent och fint.
I morse glömde jag att sätta på mig min stegräknare=(Jag tror jag aldrig har glömt det sen jag skaffade den. Men i morgon ska jag ta på mig den. Klämman som syns på bilden är super bra. Jag tappade stegräknaren ganska lätt i början. Men med den här klämman sitter fast jättebra.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback