Annandag påsk och Tisdag!


Igår var det kanonväder ute! Så vi passade på att ta en promenad. Det var mycket folk ute på sina tomter så nu märks det att våren har kommit.
Vi hade planerat att äta en god middag så vi begav oss till Birsta för att inhandla det som behövdes. Vi gjorde egen klyftpotatis och stekte fläskfilè och åt vitlöksbröd till. Gott!
Mamma och pappa var hit en sväng på eftermiddagen. Jag fick en jättefin blomma. Tack så mycket!
Idag efter jobbet gick jag ner och tränade spinning. Jag invigde min rosa vattenflaska som jag bloggat om tidigare. Den fungerade bra.
Jag har just sett klart på Andra avenyn. Jag har följt serien ända sedan den startade i höstas, tror jag att det var. Jag måste bara se varje avsnitt. Har jag inte möjlighet att se den så måste jag se reprisen.

Kram

linda

Man kan se andraavenyn på svt.se hela tiden.

Även tisdagars avsnitt redan från kl 12 på dagen...Innan kvällens sändning!!



//Linda

2009-04-15 / 11:04:56
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback