PÅSKAFTON!

Igår var en mysig dag!
Stefan jobbade ute med träden som vi fällde för några veckor sedan. Han kapade stammen och drog ris som vi åkte med till tippen. Jag gick en promenad och fixade lite inne. 
Vid 13-tiden åkte vi till mamma och pappas stuga där vi var bjudna på påskfika.
Detta är nog en av de sämsta bilderna jag tagit. Solen låg på genom fönstret och att då ta bild med mobilkameran gick inte så bra. Jag tänkte ta fler bilder på det fina fikabordet som de hade dukat upp men det var svårt när solen låg på. Så jag bjuder på denna bild även om den inte alls är den bästa kvalitèn.
Mamma hade bakat goda bullar och kakor och tårtan hade de köpt på Ica Maxi. Den var väldigt god.
 
Syrran med familj var också där. Vi pratade och umgicks och hade trevligt. Barnen fick leta påskägg enligt traditionen:)
 
Tack för gott påskfika!
 
På kvällen åt vi en god middag.
 
Ni har väl ställt om klockorna till sommartid:)? Det är alltid en omställning första dygnet när de ska ställas om. Lite extra trött brukar jag bli och jag är ju det nu när jag är gravid. Tröttheten har gått lite i perioder och nu verkar det som att den är tillbaka igen, framför allt på kvällarna. Jag blir trött tidigt men försöker vila en stund så att jag orkar sitta uppe en stund på kvällen och umgås. 
 
Idag ska vi njuta av ledigheten, vara ute, gå en promenad och äta en mysig lunch ute om vädret tillåter.
 
Glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback