LÅNG LÖRDAG!

 
Åkte 8.45, hemma 21.30.
Det blev en lördag då vi var runt och gjorde en massa saker.
Först gick Stefan en promenad på morgonen och jag hämtade upp honom på Fridhemsgatan. Det belv sedan frukost på Ikea som alltid smakar lika gott. Vi kollade runt lite på Ikea innan vi åkte till Eon Arena för att heja fram V i hockeycupen. De förlorade matchen mot Modo med 7-4 men de kämpade bra.
Därefter åkte vi till mamma och pappa som är barnvakt åt E under helgen. Han hade lite feber och var snorig men var ändå pigg och glad och orkade självklart med lite mosterbus:)
 
Det blev en tur till Birsta där vi kollade på träningsbyxor till mig. Vi åkte först till Stadium men där fanns inga som föll mig i smaken. Så Team sportia låg närmast.
Jag hittade först inga men jag tog hjälp av en mycket kunnig personal där som har hjälpt mig förut med skor. Jag beskrev vad jag ville ha för byxor och han tog fram ett par och sa att dom här kommer nog passa dina önskemål. Det gjorde dom.
Jag behöver även inneskor till jobbet och vårskor. Han kollade mina fötter, hur jag går och plockade fram ett par som skulle passa mig och mina fötter och det gjorde dom. Han är så duktig och tar sig dit och vill att man ska ha det bästa för sina fötter.
 
Så två par skor och ett par till Stefan är undanlagda till på måndag.
 
I fredags var vi barnvakt åt Stefans syskonbarn. V var på pyjamaskalas och vi åt kinamat från blåhuset med A.
När V kom hem spelade vi spel och tv-spel.
 
Idag är det perfekt väder för utflykt så det ska vi iväg på om en stund.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback