PRESENTERNA!

Jag fick många fina presenter igår!
Dom här fina ljusen och kortet med dess innehåll fick jag av Stefans föräldrar. Kortet var lite speciellt, bakverk i tredimenssionel bild:)
 
Dom här fina keramikformarna fick jag av Stefans morbror. Vi har länge tänkt oss att köpa små formar att göra potatisgratäng i. Det kommer dessa bli perfekt för och även att hålla såser eller liknande varmt.
 
 
Utstickare, kakburkar och förkläde är precis sånt som jag behöver och som jag önskat mig. Det passar mig perfekt i mitt bakintresse:) Förklädet var så fint med tårtor och cupcakes som motiv på det:) Det fick jag av Stefans systers familj. Tack så mycket!
 
Den här fina receptboken hade min äldsta systerson valt och tyckt att jag skulle ha:) Där kan jag samla mina bakrecept:)
 
Dom här superfina brickorna fick jag av mamma och pappa. Jag hade sett ut dom i en bra butik så det var extakt dom här jag ville ha:) Jag fick även ett kuvert av dom och en fin blomma:)
 
 
Den här bakningssettet är jag supernöjd med Det är fint med gammeldags stil och jag gillar verkligen färgerna.
Detta fick jag av syster med familj:)
 
Jag sammanfattar med att jag är supernöjd med alla presenter och fick det jag ville ha och behövde. Så det kan inte bli bättre!!
 
God förmiddag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback