Helgen som gått!


Helgen har varit fylld av allt möjligt!
I fredags var jag ju hos min kollega som jag skrev om tidigare. Så starten på helgen blev toppen!
Igår åkte vi till Njurunda för att forsätta lägga golv till den nya altanen som där håller på att byggas. Jag hade med mig kameran så jag åkte ut på en fototur då jag bland annat tog bilden i detta inlägg. Jag testade ljusfunktionerna lite på kameran.
På kvällen hade vi Stefans syster med familj här på middag. Vi bjöd på en supergod kycklinggryta. Till detta hade vi ris och sallad. Det var mycket uppskattat av gästerna, stora som små.
Idag har vi varit till mamma och pappa i stugan för att hjälpa de att sätta upp en duschvägg. Reslultet blev mycket bra och de var helnöjda. Vi blev bjuden på middag där innan vi for hem.
Vi har hunnit med en sväng på Birsta också, vi har tvättat, bakat sockerkaka och nu tar vi det lugnt framför tv:n.

Helgen har med andra ord varit toppen!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback