Nu var det dags!


Det är nästan 4 år sen sist!
Så i fredags hämtade jag ut mina nya, fantastiskt fina glasögon som jag är så supernöjd med! Jag trivs väldigt bra i dom och det skiljde ganska mycket i färg än dom förra. Så det blev en stor förändring och sånt är alltid skoj.
Jag har under en lång tid funderat på att byta optiker. Jag hade nämligen gått hos samma sen jag fick mina första glasögon som var 1983!! Så nu har jag bytt till samma som Stefan har.
Jag har alltså haft glasögon sen jag var 2 år. Det har blivit många glasögon genom åren. Eftersom jag har mina ständigt hela tiden så blir jag less och vill byta efter ett par år och det gör verkligen mycket för utseendet att byta och få en förändring:)
Jag har de senaste 10 åren gjort synundersökningarna på sjukhuset och så även den här gången. Så jag var dit för 2 veckor sen och kollade så att allt såg bra ut innan jag kollade ut nya bågar och allt såg bra ut, alltså ingen förändring i synen sen sist, perfekt!!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback