Härliga lördag!


Igår kväll blev det grillat till middag!
Det var så fint väder så det passade så bra. Vi hade köpte med oss köttet och tillbehör och åkte ner till Stefans föräldrar. Det var supergott!
Annars igår hann jag med mycket. Jag började morgonen med att gå på ett Bodypump pass med en kollega. Det var första gången men det var riktigt kul men det känns i både armar och ben idag. Men jag vill absolut göra det igen.
Jag åkte hem, duschade och vi åt en rejäl frukost med fil, flingor, ägg, bröd, ost, skinka, tomat och jouice.
Sedan åkte vi iväg till Vårmässan. Där träffade vi syrran och min underbara systerson. Jag köpte strumpor men annars gick vi mest runt och tittade.
Det blev en sväng ut till Birsta och till Ica Maxi också.

Solen skiner även idag så det blir nog att ge sig ut en sväng. Jag har några planer men det får ni läsa om ikväll:)

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback